Darmowa dostawa od 300zł!

Pytania i odpowiedzi

 

Zamówienie w naszym sklepie można złożyć na trzy sposoby:

  • wybierając przedmioty możesz dodać je do koszyka i wysłać zamówienie. Zamówienia możesz składać całą dobę.
  • po wybraniu przedmiotów w naszym sklepie internetowym, możesz zadzwonić do naszego konsultanta pod numerem 507 303 605 lub 796 485 175, który przyjmie Twoje zamówienie. Zamówienia telefoniczne przyjmujemy w godzinach pracy od (tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16).
  • wyślij do nas maila z zamówieniem pod biuro@sferasklep.pl. Pamiętaj aby w mailu napisać wybrane przedmioty, adres dostawy oraz formę płatności jaką Państwo wybierzecie. Zamówienia mailowe możesz składać cała dobę.
  1. Prosimy odszukać i dodać pożądane towary do koszyka (w tym celu można wykorzystać wyszukiwarkę bądź poruszać się przez kategorie).
  2. Aby zobaczyć podsumowanie, prosimy umieścić kursor na ikonie koszyka w prawym górnym rogu - pojawi się krótka lista produktów dodanych do koszyka, na której dole widnieć będzie niebieski przycisk "Kasa" prowadzący do pełnego podsumowania zamówienia.
  3. Jeżeli po raz pierwszy korzysta Pan/Pani z naszej witryny, informujemy, że wraz z dokonywaniem wysyłki zamówienia istnieje możliwość założenia konta użytkownika, które będzie pamiętało wszystkie dane związane z Państwa zamówieniami (jest do wybrania odpowiednia opcja na stronie podsumowania).
  4. Typ wysyłki - zamawiane produkty wyślemy do Państwa kurierem lub pocztą w zależności od wybranej przez Państwa opcji. Przesyłki pocztą wysyłamy wyłącznie do masy paczki 1kg. Powyżej tej wagi przesyłki wysyłamy wyłącznie kurierem. Maksymalna masa przesyłki może wynosić 30kg. Jeżeli zamówione produkty przekraczają tę masę, przesyłka jest wysyłana w kilku paczkach lub na palecie.
  5. Płatność – istnieją dwie możliwości zapłaty za zamówienie:
    Wpłata na konto bankowe – należy uiścić zobowiązanie wraz z kosztami przesyłki zgodnie z tym, co opisaliśmy na podstronie Płatność i wysyłka
    Płatność przy odbiorze – zobowiązanie jest płatne w momencie dostawy, kurierowi lub dostawcy, wraz z kosztami wysyłki,
  6. Dowód zakupu – do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu, do wyboru jest paragon bądź faktura VAT.
  7. Adres dostarczenia – adres na który zostanie wysłana przesyłka. Osoby zarejestrowane, które posiadają konto w naszym sklepie, mają możliwość zmiany i definiowania kilku różnych adresów dostarczenia.
  8. Informacje dodatkowe – pole przeznaczone do wpisywania informacji dodatkowych dotyczących zamówienia (np. "może być inny kolor" etc.)

Składając zamówienie za pośrednictwem naszej witryny, oświadcza Pan/Pani, że posiada zdolność prawną do zawierania wiążących umów.

Po złożeniu zamówienia, otrzyma Pan/Pani automatyczne potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. Prosimy zauważyć, że nie oznacza to jeszcze, iż zamówienie zostanie zrealizowane. Wszystkie zamówienia podlegają zatwierdzeniu, a my potwierdzimy realizację zamówienia w formie potwierdzenia wysyłki towarów. W przypadku zamówień realizowanych na terytorium Polski (tzn. na adres odbiorcy w Polsce), przyjęcie zamówienia do realizacji oznacza zawarcie umowy na zakup i dostawę towarów pomiędzy kupującym a SferaSklep.pl.

Umowa na sprzedaż towarów obowiązuje wyłącznie w odniesieniu do towarów wymienionych w elektronicznym potwierdzeniu. Nie mamy obowiązku sprzedaży Panu/Pani jakichkolwiek innych towarów, na które złożył(a) Pan/Pani zamówienie do momentu potwierdzenia dokonania wysyłki towarów.

Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa zamówienia były realizowane w jak najkrótszym czasie. Większość przyjętych zamówień jest wysyłana od 24 do 48 godzin po ich złożeniu. Zamówienia realizowane są codziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku. W soboty i niedziele przyjmujemy Państwa zamówienia, jednak nie są wysyłane.

Zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia. Jeżeli nastąpi opóźnienie w wysyłce Twojego zamówienia, niezwłocznie zostaniesz o tym fakcie poinformowany mailowo bądź telefonicznie.

Płatności za zamówienia można realizować dwa sposoby:

Przedpłata na konto bankowe – po złożeniu zamówienia dokonaj płatności na nasz rachunek bankowy. Jest to najtańsza forma dostawy do naszych klientów. Pamiętaj aby doliczyć koszty transportu.

Płatność przy odbiorze – wybierając tę formę płatności, za przesyłkę zapłacisz dostawcy w chwili jej dostarczenia. Ten sposób wysyłki jest droższy niż przedpłata na konto bankowe.

Tak - nasza firma umożliwia odbiór osobisty zamówienia złożonego za pomocą sklepu internetowego.

O terminie odbioru osobistego informujemy klientów telefonicznie bądź wiadomością e-mail.
W przypadku odbioru osobistego istnieje możliwość płatności gotówką na miejscu.
Zapraszamy do naszego biura: ul. Uczniowska 7, 43-100 Tychy, w godzinach 10:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku oraz w soboty od 9:00 do 17:00.

Jeżeli Państwa zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane i wysłane, możemy dla Państwa zamienić produkty. Różnicę kwoty będą Państwo mogli dopłacić, a ewentualną nadpłatę niezwłocznie zwrócimy na Państwa konto.

Aby sprawdzić status Państwa zamówienia prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Każde zamówienie wysyłane kurierem jest ubezpieczone na pełną wartość przedmiotów w nim wysyłanych. Koszty ubezpieczenia ponosi nasza firma.

Przesyłki listowne nie są ubezpieczone.

Przypominamy, że każda przesyłka powinna być sprawdzona w obecności kuriera w chwili jej odbioru. Jeżeli jakiś produkt został uszkodzony należy spisać protokół szkody. Obowiązkiem kuriera jest spisanie tego protokołu i zostawienie kopii dla Państwa. 

Uwaga: zazwyczaj gdy uszkodzony został przedmiot z paczki, wada widnieje także na paczce - w protokole szkody trzeba zaznaczyć "opakowanie zewnętrzne uszkodzone". Częstym działaniem w takich przypadkach jest zaznaczanie przez kurierów iż paczka z zewnątrz nie została uszkodzona, ma to na celu brak wypłacania odszkodowania za uszkodzone przedmioty.